Katalogi, czasopisma, kampania na bilboardach? Sprawdź ogłoszenia i przetargi na druk materiałów reklamowych!

Katalogi, czasopisma, kampania na bilboardach? Sprawdź ogłoszenia i przetargi na druk materiałów reklamowych!

 

 

W branży reklamowej wiosna i jesień to okres intensywnej pracy nad wdrożeniem nowych produktów. Bez odpowiedniej reklamy trudno liczyć na rynkowy sukces w sprzedaży. Niezależnie od dziedziny, w której działa firma organizowane są przetargi na druk oraz wykonanie usług marketingowych. Zleceniodawcy i  usługobiorcy mogą się spotkać na platformie oferującej wymianę informacji. Organizujesz przetarg? Chcesz zlecić druk? Zamieść ogłoszenie i sprawdź bazę firm, która oferuje obsługę poligraficzną w zakresie druku offsetowego, cyfrowego, wielkoformatowego oraz produkcję opakowań. Dzięki szybkiej wymianie kontaktów znajdziesz zaufanego wykonawcę z bogatym portfolio udanych realizacji na koncie.

 

Przetargi – druk ulotek, folderów i katalogów

Przetargi na druk materiałów reklamowych są cennym źródłem pozyskania zaufanego partnera spośród firm, które działają w sektorze usług poligraficznych. Możliwości drukarni dysponującej maszynami do druku offsetowego są ogromne! Wydajność nowoczesnego parku maszynowego oraz zaangażowanie wysokiej klasy specjalistów pozwala na osiągnięcie satysfakcjonujących rezultatów. 

Przetargi na druk wysokich nakładów ulotek reklamowych, folderów ofertowych i katalogów produktów nierzadko powodują, że praca na maszynach drukarskich trwa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. W gorącym okresie trudno o wolne terminy. Dlatego niektóre przedsiębiorstwa decydują się na długofalową współpracę z dostawcą materiałów drukowanych i korzystają ze stałych cen oraz warunków realizacji poszczególnych usług.

Katalogi, czasopisma, kampania na bilboardach? Sprawdź ogłoszenia i przetargi na druk materiałów reklamowych!

Jak znaleźć zaufanego wykonawcę do przetargu na druk?

Istnieje możliwość dodania ogłoszenia o przetargach na druk materiałów reklamowych w portalu reklama.pl. Platforma posiada aktualną bazę danych wykonawców, którzy dzięki procedurze przetargowej zdobywają nowe zlecenia druku, a nawet klientów do stałej współpracy. Zobacz aktualne ogłoszenia - przetargi druk

Jest kilka powodów, dla których drukarnie i producenci gadżetów uznają, że warto zarejestrować się w systemie i otrzymywać informacje o przetargach. Klienci natomiast zyskują okazję do błyskawicznego wysłania zapytania ofertowego.

  • Szybkie nawiązanie kontaktu ze zleceniodawcą/wykonawcą,
  • Zaoferowanie konkretnych usług/zapytanie o zakres usług,
  • Zorganizowanie przetargu – druk lub inne usługi reklamowe,
  • Zyskanie partnera do długofalowej współpracy na przyszłe kampanie.

 

Jak dodać wizytówkę do bazy firm i brać udział w przetargach dla drukarni?

Jak skorzystać z możliwości zaistnienia firmy reklamowej w bazie? Wystarczy dodać swoją wizytówkę z podstawowymi danymi. Informacja powinna być w miarę krótka i zawierać zakres świadczonych usług. Dodatkowo zamieszczenie referencji wraz z listą klientów pozwoli na zbudowanie większego zaufania wśród zleceniodawców.

 

Druk dużych nakładów czasopism, gazetek reklamowych, kalendarzy, czy nośników do kampanii outdoorowych to często lukratywne zlecenie dla firmy, która zajmuje się poligrafią. Dzięki portalowi reklama.pl nawiązują się owocne formy współpracy z korzyściami dla obu stron. Warto skorzystać!